המשטרה מעדכנת: החשוד באשקלון – יהודי, ככה"נ מעורער בנפשו

    בנצי לייזרוביץ וקובי פינקלר 2 Comment on המשטרה מעדכנת: החשוד באשקלון – יהודי, ככה"נ מעורער בנפשו

    המשטרה מעדכנת כי החשוד בניסיון חטיפת הנשק מחיילת בצומת אשקלון הוא יהודי תושב ישראל. ככל הנראה מעורער בנפשו

    צילום: דוברות איחוד הצלה
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החשד לפיגוע באשקלון: המשטרה מעדכנת כי החשוד בניסיון חטיפת הנשק מחיילת בצומת אשקלון הוא יהודי תושב ישראל. ככל הנראה מעורער בנפשו. הוא נורה בידי קצין צה"ל לאחר שניסה לחטוף את נשקה של חיילת וזוהה כמחבל.

    אחמד אבו גודה חובש באיחוד הצלה ונהג אמבולנס פרטי מסר: "פיניתי מהזירה למרכז הרפואי ברזילי חיילת במצב קל. כמו כן: צוותי חוסן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה העניקו סיוע למספר נפגעי חרדה בזירת האירוע".

    מוקדם יותר היום הגיעה מחבלת למערת המכפלה ודקרה קצין מג"ב בסמוך לכניסה. הקצין שנפגע התעשת תוך שניות, חתר למגע וניטרל את המחבלת. כתוצאה מהדקירה הקצין נפצע באורח קל מאוד ופונה לקבלת טיפול רפואי.

    דובר צה"ל עדכן כי בכפר דיר עז׳אלה בסמוך לג'נין, זוהו כלי רכב חשודים בסמוך לבית המחבל שרצח שלושה אזרחים בתל אביב. על סמך מידע מודיעיני היו ברכב שני אחיו של המחבל. לוחמי צה"ל שהוזנקו לנקודה, ירו לעבר גלגלי הרכב. זוהתה פגיעה והוא נמלט. במהלך הפעילות, הכוחות ירו לעבר חשוד נוסף שהיה במרחב וירה לעבר הלוחמים מאופנוע. זוהתה פגיעה.

    בתוך כך, בהמלצת שירות הביטחון הכללי, חתם היום (ראשון) שר הביטחון על שני צווי מעצר מנהליים לאזרחים ישראלים תושבי קלנסוואה וטורעאן.

    כלפי העצור הראשון, תושב קלנסוואה, הוצא צו ל-4 חודשים, בשל חשד שעלה בשב"כ כי בכוונתו לממש פעילות ביטחונית חמורה בתקופת הרמדאן. העצור עולה כמי שתומך בחמאס ועומד בקשר עם פעיליו, ואף היה מעורב בפרסום תכנים ברשתות חברתיות התומכים בכוונות אלו, ובהם דברי שבח למבצעי הפיגועים והתבטאויות אובדניות.

    כלפי העצור השני, תושב טורעאן, הוצא צו למשך חצי שנה. ממידע מודיעיני שנאסף בשירות הביטחון הכללי, עולה חשד, כי היה מעורב בפעילות ביטחונית בלתי חוקית וכי יש לו נגישות לאמצעי לחימה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      הבהלתם אותי!!! חבר

    2. 1

      לא מספיק יש לנו טילים, עכשיו גם פיגועים??? חלאס!